maandag 13 augustus 2012

Zo 12-8: De keys

 
We hebben heerlijk geslapen. Op naar het ontbijt. Altijd weer leuk om te zien hoe het er bij een volgend hotel aan toe gaat en wat voor lekkers ze hebben!  Hier in het Best Western was het weer voor elkaar. Lekker sjuutje, theetje, geroosterd broodje, yoghurtje en zelfs een vaag broodje ei met bacon en kaas.

Na het ontbijt liep ik vast terug naar de kamer, 5 meter verderop. De sleutel werkte niet.  Even die van Pascal opgehaald. Die werkte ook niet... Op naar de receptie. De algemene loper werkte ook niet... Spannend, spulletjes in de kamer en wij er buiten in de warmte!!! Er kwam weer een klusjesman aan te pas en hopla ook dit slot werd gekraakt. Spulletjes pakken en inladen en op pad.
 In de rij voor een foto van het Southernmost point.
 Zomaar een straat in key west
 
 

Esmée en Daan willen graag op de foto (op mijn verzoek natuurlijk)
 

We rijden het eiland weer af. Maar voordat we dat doen stoppen we nog even bij de pier. Wat een helder water hier ongelofelijk! Je ziet de schaduw van de vissen op de bodem. Echt prachtig, hiervoor hoef je niet naar het seaquarium!
Aan het eind van de pier staat een stelletje te vissen. De vrouw gooit haar hengel uit en heeft meteen beet. Dit gaat zo aan de lopende band. De man vangt er maar 1. Terwijl we kijken ziet de man een haai zwemmen. Wat een joekel. Ruim een meter lang! Cool!

 
Dan moeten we zelf natuurlijk ook het water in. Het is zo mooi helder. Zelfs ik stap er in!!

 
Dan rijden we het eiland af en rijden via Big Pine key om de hertjes te spotten. We zien er een paar voorbij lopen en rijden weer verder.
 

Dan stoppen we bij Morado Bay Cafe. Dit adres heb ik van het forum afgehaald. Anders had je het nooit kunnen vinden. Wat een paradijsje op aarde. De foto´s zeggen genoeg!!!

 

 

 

Ook onze bolide even op de foto genomen. Het is een plaatje! Heerlijke auto!
En dan rijden we de Keys af. Op naar het hotel in Homestead. Wat een prachtige kamer hebben we weer van priceline gekregen! Echt top hotel! Vlakbij zit een Longhorn Steakhouse dus daar eten we lekker wat. Ik zit er nog steeds vol van. Iedereen slaapt inmiddels. Het is kwart voor elf. Foto´s uploaden lukte uiteindelijk via de Ipad en tekst schrijven moet ik dan weer op de laptop doen. Was even een gepuzzel, maar ik heb het uitgevonden en moet zeggen dat ik het resultaat prachtig vind.

Nou ik ga ook weer het bed in. Hoorde een uur geleden al van Pas dat het heerlijk ligt en hij slaapt al dus kruip en maar bij.

Weltrusten maar weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten