zaterdag 11 augustus 2012

Vr 10-8: Op pad

Vanmorgen was ik weer vroeg wakker. Iedereen lag nog een beetje te slapen en te doezelen . Ik wilde graag een foto maken van de opkomende zon.  Buiten was het al behoorlijk warm. Ik ben het strand op gelopen. Heerlijk rustig was het nog, maar ja het was ook pas half 7. Er waren alleen wat joggers die voor de ergste hitte er vast op uit waren!
 

De kids wilden natuurlijk zwemmen. Dus na het ontbijt plonsde  zij nog even en hebben wij de koffers in de auto gezet. 
We zijn weer naar ocean drive gereden. Timo wilde nog even foto's maken...

Eerst reden we naar het Holocaust Memorial, indrukwekkend.
 
 
 
 

Daarna gingen wij naar Bayside in downtown Miami. Het begon te regenen. Met de auto zijn we nog door coconut grove en coral gables gereden en daarna vervolgde wij onze weg naar het fairview inn in Floridacity. Dit ligt recht tegenover de Florida keys outlet mall! Kijk daar houd ik van. Jammer dat het al zo laat is en we nog willen eten.
We hebben bij cracker barell gegeten. Dit restaurant was ik vaak tegen gekomen op het florida forum. Was inderdaad heel geinig. Veel voor weinig zeg maar! Het begon enorm te hozen. Hoogste tijd om naar de kamer te gaan! Welterusten, morgen een nieuwe dag! Dan op naar de keys!

1 opmerking:

  1. Hij gaat goed daar in Florida. Het grote genieten is duidelijk begonnen. Veel plezier op de Keys!

    BeantwoordenVerwijderen