zondag 26 augustus 2012

Za 25-8: shoppen en ontspannen

Dit keer gaan we een ontspannen dagje doen! We beginnen met ontbijten buiten de deur!
 

 

 

We rijden een minuut of 5 en stoppen bij een Perkins restaurant. Dit blijkt een bakery en een restaurant te zijn. Daan kiest pannenkoeken met slagroom en gekleurde sprinkels erop. Timo en Esmee nemen een Sunny Side up, een spiegeleitje, Pascal eet ook twee gebakken eitjes en ik kies een menu met scrambled eggs, hash browns potatoes -geraspte aardappel- , bacon en twee bollen met -naar wat blijkt- een kipsnitzel met roomsaus over het broodje heen! Dat sloeg natuurlijk nergens op! Veels te veel... De kids kregen bij het verlaten van het restaurant nog een cookie mee. Ik vond ze lekker ;-)!

Toen zijn we via een toeristische route, Celebration, de 192 en de 441 naar de Florida mall gereden. Tjeetje wat een omweg. Allemaal stoplichten. Het duurde eeuwen voor we er waren. Lekker geshopt bij Abercrombie voor de kids. Voor mezelf geslaagd bij Aeropostale en Timo heeft eindelijk de Jordans gekregen die hij wilde. Een beetje een verlaat verjaardagskadootje!

 

Toen via de snelle I4 weer terug naar het huis gereden. Binnen een kwartier waren we er! Kijk dat schiet op! De kids schoten in hun zwembroeken en hebben de hele middag gezwommen. Ik had popcorn in de magnetron gedaan.
 

 

 

 

Dus de lunch nuttigden we pas om half 4 ofzo. We hebben ook nog gespeeld in de gameroom. De garagedeur opengegooid voor wat frisse lucht. Ik verloor net van Pascal met air hockey. Timo en Daan poolden maar ik weet niet wie gewonnen heeft... Tegen 7 uur besloten we een pizza in de oven te gooien en alle restjes op te eten. Morgenochtend moeten we helaas dit heerlijke huis verlaten, snif.
 

Terwijl de kids en Pascal smikkelden keken ze een film. Ik krijg de kriebels en begin vast met de rotzooi opruimen en koffers in te pakken.
 
De wasmachine draait en de vaatwasser staat aan. En daar zijn we dus nu een beetje. Ik wacht tot ik alles in de droger kan gooien en uitkan ruimen. Morgenochtend alles weer inladen. Dan op naar Kennedy Space Center. We slapen in Melbourne, zijn we ook nog even in Australië geweest ;-). En dan komen we in de buurt van Isaac. De storm die op komst is. Maandag mogen de kids in Miami niet naar school! Ik ben benieuwd wat ons te wachten staat en in hoeverre het invloed heeft op onze vakantie!?!

2 opmerkingen:

  1. Als je een opmerking wilt plaatsen doe je dat bij anoniem! Zet er dan wel even je naam bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen