woensdag 29 augustus 2012

Di 28-8: Hieper de piep!

Hoera vandaag is Pascal jarig!! Esmee had een vrolijke diadeem met kaarsjes er op en Daan had van de week twee cijfer kaarsjes gekocht. Een 4 en een 1!
Dus er wordt eerst gezongen. Joke en Floris facetimen en de felicitaties stromen binnen via de app en sms! Leuk!

Dan kijken we naar buiten. Gisteren zagen we al dat het een schitterend complex is. Maar nu met een opkomend zonnetje ziet het er toch een stuk beter uit. Als we de balkondeuren open doen voelen we de warme lucht. Heerlijk!

Maar eerst ontbijten. We zoeken een leuk stekje. Langs het strand, op de boulevard
zit wel een druk bezocht tentje.
Wie is er jarig? Hij is jarig!

Wij schuiven ook aan. Het valt op dat de straten bij de boulevard helemaal onder het zand liggen.

Werkmannen zijn het bij elkaar aan het vegen om het weer terug het strand op te gooien.
We eten onze buikjes rond. Uiteraard moeten onze tenen ook de zee bij FL gevoeld hebben dus dat gebeurt ook nog even.

Dan gaan we weer verder.

Naar Sawgrass Mills mall. Dit is het grootste winkelcentrum van Florida. We vinden er een verjaardagskadootje voor Pascal. Een fossil horloge. Als hij er nog eentje koopt krijgt hij deze voor 50% "off". Ja, dat doen we dan ook maar. Het is per slot z'n verjaardag. De creditcard dacht er anders over... Deze werkte niet. Heel vreemd...
Maar weer eens een kop thee gekocht. Dat lukt gewoon met cc. Weer terug naar de horloge winkel. Het lukte weer niet. Toen heeft Pas de cc die op zijn naam staat gebruikt (van hetzelfde) rekeningnummer en toen lukte het wel. Bizar! Pascal blij en opgelucht! Toen weer terug naar het hotel. Het was al weer in de verre namiddag. De kids wilden natuurlijk nog zwemmen! Zo gezegd, zo gedaan. Effe plonzen.

Toen weer aankleden want we wilden uit eten gaan. De Outback stond gepland hier iets verder op. Maar niet voordat we eerst... Naar de Top, het dak, van het hotel gingen. Of dit mocht weten we niet, maar we zijn helemaal met een lift naar de bovenste etage geweest. Hier zat een vergaderruimte met rondom uitzicht over FL, de zee en tot aan Miami aan toe!! Prachtig!

Toen naar het restaurant. Hier hebben we heerlijk gegeten. We hadden een blooming onion, specialiteit, vooraf en Pas had biefstuk met garnalen en ik een visje. Timo eet nog zijn dagelijkse portie chicken fingers en is hier trots op!

Aan de overkant zat nog een Ross. Aaah, Pas vind je het goed... En ja hoor nog heel even voor de allerlaatste (2e) x pas gaan we hier nog even naar binnen. En ook hier werkte de creditcard gewoon weer...!! De dollartree ernaast was door de mannen bezocht en de jongens hadden ook nog wat onzinnige dingen gevonden om hun laatste dollars aan uit te geven!

Nu moet ik de koffers weer inpakken. Even de grote puzzel compleet maken, maar dat gaat mij vast lukken. Het is nu 23.15 uur en we hoeven pas om 12.00 uur de kamer te verlaten. Oh ja, en we moeten natuurlijk ook nog een vliegtuig zien te halen om 4 uur!

Fotos doe ik later. Daar ben ik nu veel te moe voor. Ik leef op aspirines...